Krátky Test - Can-am Outlander MAX 1000R XTP s pásovým systémom APACHE 360 LT
Záber, trakcia a dostupnosť stroja na pásoch LT je však podstatne vyššia. Stroj na pásoch je oveľa bezpečnejší a z dôvodu menšej agility je zároveň menej “nervózny” a viac toleruje jazdcove chyby. Obidva pásové systémy sú celoročne použiteľné na rôznych povrchoch, okrem snehu zvládnu aj asfalt, kamene, blato atď. Absolútnym rozdielom pásov LT oproti obyčajným je okrem ich robustnosti dĺžka zadných pásov. Tento rozdiel dodáva stroju s pásmi LT neskutočnú stabilitu vo výjazdoch proti prevráteniu dozadu a samozrejme ďalšiu porciu trakcie. Samozrejme pri použití pásov LT treba počítať s vyššou spotrebou ako pri štandardných pásoch. Veľmi dobrá prejazdnosť v hlbšom snehu je na pásoch pochopiteľná, ale ďalším bonusom je oveľa väčšia možnosť bezpečne zastaviť v prudkom stúpaní, a to dokonca aj pri bočnom náklone. Spotreba je samozrejme pri použití oboch typov pásov omnoho vyššia ako pri jazde na kolesách, konkrétne na najsilnejšom stroji s motorom 1000 R pri použití pásov LT to môže byť maximálne až úctyhodných 70 L/100 km stále však hovoríme o extrémnom dopravnom prostriedku, ktorý sa dostane v hlbokom snehu na extrémne nedostupné miesta.