Novinka Can-am outlander MAX PRO hd7 XU

N*O*V*I*N*K*A !!!

Can Am Outlander MAX PRO XU HD7 T Na výstavu sa nášmu importu podarilo zohnať predpredajný prototyp tejto významnej a dovolím si povedať prevratnej novinky z radu pracovno/úžitkových štvorkoliek. Aký teda je náš odborný názor po niekoľkodňovom “preskúmaní” tohto stroja ? Na internete sa po zverejnení prvých fotografií objavilo zopár negatívnych názorov ohľadne dizajnu. Sme radi, že môžeme všetkých spokojne ukľudniť 😉, naživo je tento stroj naozaj oveľa krajší a v žiadnom prípade jeho dizajn neurazil naše profesionálne oko zvyknuté na doterajší dizajn Can Am kategórie G2L :-). 

Podobnosť s čínskymi, alebo japonskými strojmi tu naživo absolútne nie je badať, nakoľko spracovanie je, ako je už pri Can Am zvykom na veľmi vysokej úrovni. Stroj má robustný a mierne agresívny vzhľad, ale predovšetkým z pohľadu jazdca je predok veľmi príjemne masívny a dodáva pocit bezpečia a ochrany aj v tom najťažšom teréne, alebo pri práci. Na tomto stroji je nového veľmi veľa. Zásadnou zmenou je trubkový rám a nové zadné ramená typu “A”. Samozrejme obrovskou zmenou je aj nový motor. Robustný jednovalec HD7 s objemom 650 ccm má veľmi príjemný a čitateľný prejav. Určite ste si všimli, že motor má sklon valca smerom dozadu, čo pripsieva k lepšiemu rozloženiu ťažiska stroja, ale predovšetkým dovoľuje kratší výfukový systém, čo znamená oveľa menej produkujúceho tepla. Krútiaci moment motora je najvyšší v tejto kategórii a je to naozaj cítiť 💪😎💪. Čo ale nie je cítiť skoro vôbec sú vibrácie 😉, nakoľko motor je uložený v silentblokoch a je naozaj veľmi kultivovaný. K lahodnému chodu prispeli aj gumené uloženia ramien a úplne odpadla potreba pravidelného mazania stroja. 

K tak príjemnému chodu stroja prispieva ešte jedna veľmi významná novinka a tou je radenie rýchlostí (predvoľby prevodovky). Nový systém variátora prevodovky so systémom pDrive zjednodušene povedané PRESELECT systém, vám naozaj vyčarí úsmev na tvári, radenie je totiž hladké skoro ako na osobnom aute (tento systém ste mohli vidieť ako novinku minulý rok na Traxteri HD7). Za zmienku určite stojí svetlá výška tlmičov, ktorá je oproti strojom G2L väčšia a zahnuté predné “A” ramená, čo dodáva stroju významne väčšiu svetlú výšku a tým lepšiu prejazdnosť v náročnom teréne. Samotný rozchod kolies je väčší, a to významne. To znamená oveľa väčšiu stabilitu v bočnom náklone. Celková ťažná sila stroja je taktiež väčšia ako u predchodcu a celková kapacita odkladacích priestorov a nosnosť je rovnako zvýšená. Nespočetné možnosti rôznych kufrov a príslušenstva v predpripravených bodoch so systémom LINQ sú už len čerešničkou na torte. Pri tom všetkom je deklarovaná spotreba paliva paradoxne nižšia ! 

Za zmienku určite stoja integrované kotviace body pre niektoré doplnky. V praxi to znamená, že montáž snežných pásov, alebo snehovej radlice bude v prípade tohto stroja rýchlejšia a nebude už nutné dokúpiť inštalačný kit. Rovnako užívateľov poteší sériovo dodávaná ochrana podvozku zo zosíleného plastu s hrúbkou 5,5mm v celej dĺžke stroja (okrem ramien). Všetky doplnky a inštalačné kity, ktoré sú v základnej výbave a jeho technické parametre robia cenu tohto stroja v jeho kategórii veľmi zujímavou, nebojím sa povedať až bezkonkurenčnou. Ak vás tento stroj zaujal, prikladáme link na modely, ktoré máme na ceste : https://brp-zilina.sk/kategoria-produktu/stroje/stroje-skladom/ Objednať, alebo dohodnúť osobné stretnutie si môžete na patrik@allmetal.sk (+421 917 867 441 ) BRP Center Žilina www.brpzilina.sk

Scroll to Top

×