Táto novinka od značky Can-am nás potešila nielen ako Autorizovaného dealera BRP, ale snažili sme sa v čo najväčšej miere vcítiť aj do „kože bežného užívateľa“ 😎. Tiež sme sa snažili o čo najobjektívnejší test, hoci eufória z tejto novinky bola pomerne veľká.
- Nová platforma si nás získala svojou robustnosťou, stabilitou a dizajnom.
- Nový jednovalec HD7 len podtrhol dobré pocity svojou čitateľnosťou a výkonom.
- Koncepcia stroja sa páčila dokonca aj naším mechanikom, keďže konštruktéri na tomto stroji kládli veľlý dôraz aj na vynikajúci servisný prístup k jednotlivým komponentom.
- Príjemné jednodielne sedadlo a celkový komfort len podtrhuje príjemné pocity posádky aj pri dlhšej jazde.
- Veľmi dobre a efektívne využitý priestor pre batožinu a kombinácia integrovaného odkladacieho priestoru spolu s možnosťou pripnutia ďalšieho kufra systémom LINQ je samozrejme tiež príjemným zistením.
- Oveľa jednoduchšie tankovanie (iná konštrukcia palivovej nádrže) je progres, ktorý poteší.
- Zaoblený tvar plastov a celkovo „uhladený“ dizajn stroja prispieva k omnoho pohodlnejšiemu umývaniu a čisteniu stroja.
- Na druhej strane vystužovacie výlisky na vnútornej strane blatníkov a odokrytá časť trubkového rámu zas trochu sťažia umývanie podbehov kolies, ale nie je to nič dramatické.
- Menší polomer zatáčania sme v ťažkom teréne ocenili naozaj veľmi často.
- Neuveriteľne ľahké radenie predvoľby prevodovky : Nový systém variátora pDrive a prevodovka so systémom zjednodušene povedané „s predzaradeným prevodovým režimom“
Porovnávať tento stroj s jeho predchodcom (modely s platofrmou G2L) však zodpovedne nemôžeme, pretože je natoľko iný a lepší, že si to nová platforma G3L naozaj nezaslúži. Vo všetkých ohľadoch je platforma G3L lepšia a nenašli sme nič, čo by sa nám na platforme G2L páčilo viac. Čas a používanie tohto stroja ukáže samozrejme aj to, čo sme si za tých pár dní nevšimli, alebo neuvedomili, ale tak je to v motoristickom priemysle vždy 😎.