VIP program

Pri kúpe stroja u nás, sa automaticky dostávate do nášho V.I.P. zákazníckého programu, kde získate mnoho benfitov pri kúpe doplnkov, oblečenie, náhradných dielov atď., samozrejme aj zvýhodnené termíny na servis a mnoho ďalšieho!

všetky benefity VIP programu

Outlander MAX PRO XU HD7 T Tundra Green (DEMO)

16 800  s DPH

DEMO MODEL – informujte sa o podmienkach predaja

Táto novinka od značky Can Am nás potešila nielen ako Autorizovaného dealera BRP, ale snažili sme sa v čo najväčšej miere vcítiť aj do „kože bežného užívateľa“ 😎. Tiež sme sa snažili o čo najobjektívnejší test, hoci eufória z tejto novinky bola pomerne veľká. Aj toto je jeden z dôvodov prečo sme postavili DEMO (predvádzací model) s množstvom nových a rider friendly doplnkov, ktorý si onedlho budete môcť vyskúšať aj vy !

Náš test spolu s videom – > TESTOVANIE MODELU s rámom G3L < –

Dostupnosť 1 na sklade

Katalógové číslo: 0002BPA00-1 Kategórie: , , , , , ,

Táto novinka od značky Can-am nás potešila nielen ako Autorizovaného dealera BRP, ale snažili sme sa v čo najväčšej miere vcítiť aj do „kože bežného užívateľa“ 😎. Tiež sme sa snažili o čo najobjektívnejší test, hoci eufória z tejto novinky bola pomerne veľká.

  • Nová platforma si nás získala svojou robustnosťou, stabilitou a dizajnom.
  • Nový jednovalec HD7 len podtrhol dobré pocity svojou čitateľnosťou a výkonom.
  • Koncepcia stroja sa páčila dokonca aj naším mechanikom, keďže konštruktéri na tomto stroji kládli veľlý dôraz aj na vynikajúci servisný prístup k jednotlivým komponentom.
  • Príjemné jednodielne sedadlo a celkový komfort len podtrhuje príjemné pocity posádky aj pri dlhšej jazde.
  • Veľmi dobre a efektívne využitý priestor pre batožinu a kombinácia integrovaného odkladacieho priestoru spolu s možnosťou pripnutia ďalšieho kufra systémom LINQ je samozrejme tiež príjemným zistením.
  • Oveľa jednoduchšie tankovanie (iná konštrukcia palivovej nádrže) je progres, ktorý poteší.
  • Zaoblený tvar plastov a celkovo „uhladený“ dizajn stroja prispieva k omnoho pohodlnejšiemu umývaniu a čisteniu stroja.
  • Na druhej strane vystužovacie výlisky na vnútornej strane blatníkov a odokrytá časť trubkového rámu zas trochu sťažia umývanie podbehov kolies, ale nie je to nič dramatické.
  • Menší polomer zatáčania sme v ťažkom teréne ocenili naozaj veľmi často.
  • Neuveriteľne ľahké radenie predvoľby prevodovky : Nový systém variátora pDrive a prevodovka so systémom zjednodušene povedané „s predzaradeným prevodovým režimom“

Porovnávať tento stroj s jeho predchodcom (modely s platofrmou G2L) však zodpovedne nemôžeme, pretože je natoľko iný a lepší, že si to nová platforma G3L naozaj nezaslúži. Vo všetkých ohľadoch je platforma G3L lepšia a nenašli sme nič, čo by sa nám na platforme G2L páčilo viac. Čas a používanie tohto stroja ukáže samozrejme aj to, čo sme si za tých pár dní nevšimli, alebo neuvedomili, ale tak je to v motoristickom priemysle vždy 😎.

Špecifikácia

ORV-ATV-MY23-5-SPEC-OUT-MAX-PRO-XU-HD7-T3b-EMEA-EN-HR

Prezentačné video

Návrat hore
Scroll to Top

×